Značku Bridgestone založil v roku 1931 v Japonsku Shōjirō Ishibashi. Jej názov, ktorý pochádza z doslovného prekladu „Ishibashi“ („kamenný most“), odráža ambíciu vytvárať pneumatiky schopné podporovať rýchly vývoj automobilového priemyslu. Od svojich začiatkov spoločnosť vyrába pneumatiky s využitím japonských technológií, aby sa odlíšila od európskych a severoamerických výrobcov.
- Na začiatku 50. rokov Bridgestone modernizuje svoje prevádzky a stáva sa prvou spoločnosťou, ktorá uvádza na trh lúčové pneumatiky. Tržby výrazne stúpli, čo vynieslo značku na vrchol priemyslu s pneumatikami v Japonsku.
- V 70. rokoch spoločnosť intenzívne investuje do výskumu v oblasti radiálnych pneumatík a uvádza na trh predovšetkým Super Filler Radial (1978) a Potenza (1979), pneumatiku zameranú na vysoký automobilový výkon.
- V priebehu medzinárodnej expanzie Bridgestone získava továrne v Austrálii, investuje do výrobcu na Taiwane a zakladá pobočky v Indonézii, Iráne a potom v mnohých ďalších krajinách. V roku 1988 skupina kupuje Firestone, čím posilňuje svoju celosvetovú prítomnosť.
- Vďaka otváraniu tovární a výskumných centier v rôznych krajinách Bridgestone rozširuje svoju ponuku pneumatík pre osobné automobily, nákladné vozidlá a úžitkové vozidlá. Prvá radiálna pneumatika Bridgestone sa objavuje v roku 1967, podporujúc zlepšenie odolnosti a komfortu jazdy.
- V roku 2016 značka uvádza na trh pneumatiku DriveGuard, navrhnutú tak, aby mohla jazdiť aj v prípade straty tlaku. Jej technológia „Cooling Fin“ umožňuje zachovať kontrolu nad vozidlom pri defekte, až do vzdialenosti 80 km pri rýchlosti 80 km/h.
- Spoločnosť dnes patrí medzi najvýznamnejších výrobcov pneumatík a jej obrat ju radí na druhé miesto na svete. V Európe má hlavné sídlo od roku 1972 v Belgicku, doplnené o viacero tovární a výskumné centrum s rozlohou 32 hektárov neďaleko Ríma.
Nad rámec predaja svojich pneumatík Bridgestone pokračuje vo svojej stratégii rozvoja prostredníctvom cielených akvizícií, pričom sa opiera o svoju filozofiu: poskytovať vysoko kvalitné produkty na podporu automobilovej mobility na celom svete. Vďaka svojmu technologickému dedičstvu a priemyselnej dynamike sa tak značka etablovala ako jeden z lídrov na trhu s pneumatikami, prispievajúc k bezpečnosti a výkonnosti vozidiel v mnohých regiónoch.