Pneumatiky Bridgestone sa vyrábajú v Japonsku a vyznačujú sa technologicky inovatívnym výrobným procesom a uznávanou technológiou. Spoločnosť bola založená v r.1931.
Bridgestone sa zapísal do histórie keď v r. 2007 až 2010 poskytoval pneumatiky svojim partnerom Formuly 1.
Uznávané pre svoj vysoký výkon a svoju vynikajúcu vynikajúcu odolnosť voči nárazom sú pneumatiky Bridgestone okrem iného používané na výbavu automobilov prestížnych značiek aj sú BMW, Audi, Mercedes, Porsche, alebo Ferrari.
Bridgestone je tiež známy za vyvinutie revolučnej pneumatiky Runflat, ktorá umožňuje jazdu s defektom.
Prejdite si našou širokou ponukou modelov Bridgestone a nájdite ten, ktorý dokonale vyhovuje vašim potrebám. Využite najlepšie ceny na celý náš sortiment!
Technológia SACT od spoločnosti Bridgestone ponúka kombináciu dvoch rôznych zmesí gumených zložiek v dizajne, ktorý zaručuje zvýšenú odolnosť voči opotrebeniu (pri normálnych rovných jazdných podmienkach), rovnako ako neporovnateľnú priľnavosť ramien v zákrutách. To je pneumatika, ktorú očakávali milovníci športovej jazdy! S opotrebením v dôsledku vášho štýlu jazdy, ramená zaručujúce ideálnu trakciu a stredový behúň, ktorý posúva kilometráž ešte ďalej, je ťažké nájsť lepšie v pomere cena/kvalita!
Technológia SACT umožňuje stredovej časti behúňa pokryť väčšiu vzdialenosť pred opotrebením a prezentovať oveľa lepšie priľnavé ramená. Je spojená s podkladovou vrstvou Cap & Base, ktorá rozvíja zlepšenú tuhosť behúňa, čo prináša výnimočné výkony v oblasti priľnavosti a tlmenia nárazov bez ohľadu na počasie.
Zloženie gumy Silica Rich EX obsahuje viac kremičitých zlúčenín, čo zlepšuje výkonnosť predných pneumatík v mokrých podmienkach. V spojení s technológiou RC Polymer sa účinky kremičitých zlúčenín násobia a životnosť pneumatiky sa zvyšuje.
Nová technológia OBF od spoločnosti Bridgestone prináša maximálnu tuhosť, ktorá optimalizuje tlmenie a stabilitu pri vysokých rýchlostiach. Aplikuje sa rovnako dobre pri športovej jazde ako pri cestovnom ruchu. Schválenie patentu pre technológiu OBF od spoločnosti Bridgestone je momentálne v procese.
Bridgestone je dnes jediným výrobcom, ktorý používa technológiu HTSPC kombinujúcu päť monofilamentov z ocele tvoriacich jednosmerný pás. Vrstva kaučuku zaisťuje izoláciu filamentov zaručujúcu rovnomerné a lineárne napätie, čo vedie k maximálnej tuhosti. Či už je cesta suchá alebo mokrá, pneumatiky využívajúce technológiu HTSPC majú lepšiu priľnavosť a vylepšenú ovládateľnosť vďaka rovnomernosti kontaktného tlaku. Monofilamenty sú chránené pred akoukoľvek oxidáciou a minimalizujú akumuláciu tepla, čo umožňuje pravidelnejšie opotrebenie behúňa a zvýšenie počtu prejdených kilometrov.
Bridgestone inovuje technológiu 3LC z trojvrstvového zmesu gumených zložiek. Dve vrstvy tvrdého zmesu zaberajú stred behúňa, čo zaručuje vynikajúcu stabilitu pri brzdení a istotu dosiahnutia významnej kilometráže. Mäkký zmes je použitý na ramenách, aby sa dosiahla dokonalá priľnavosť v zákrutách pre akýkoľvek uhol nájazdu.
Zlúčenina NanoPro-tech™ je bohatá na kremičitý piesok, ktorého distribúcia je vylepšená novou technológiou miešania. Dokonalá aliancia medzi štruktúrou a touto zlúčeninou umožňuje dosiahnuť maximálnu priľnavosť v oblasti kontaktu, aby sa zvýšil grip na mokrom povrchu.
Zmes Bridgestone s vyšším percentom kremičitých prídavkov prináša zadnej náprave zvýšenú priľnavosť na mokrej ceste, pre bezchybnú ovládateľnosť.
Technológia Cap&Base spája mäkkú zmes na vrchu pre nekomparatívnu priľnavosť s tvrdšou vnútornou zmesou, ktorá zaručuje optimálnu tuhosť pneumatiky. Dokonca aj pri opotrebení behúňa, vnútorná zmes sa nedotýka cesty, takže strata priľnavosti nie je možná.
Dodatočný pás v porovnaní s Mono-spirálou MS-BELT umožňuje rovnomerne rozložiť tlak na celom povrchu kontaktu so zemou. Výsledok: viac priľnavosti v zákrutách a lepšia kontrola jazdy.
Technológia 3LC zlepšuje priľnavosť pneumatiky na strane plechov a predlžuje životnosť behúňa. Tá je navyše urobená tuhšou vrstvou Cap & Base, čo prispieva k zvýšeniu jej priľnavosti, ako aj schopnosti tlmiť nárazy a ponúka vynikajúci výkon bez ohľadu na podmienky.
Dizajn pneumatík od spoločnosti Bridgestone teraz prechádza technológiou automatizovaného 3D CTDM. Tento inovatívny program využíva dynamické simulácie v 3D a berie do úvahy všetky výkonnostné hodnoty pneumatiky. Tak sú vzory predných pneumatík navrhnuté tak, aby optimalizovali stabilitu pri vysokých rýchlostiach a zároveň minimalizovali vibrácie. Čo sa týka vzorov zadných pneumatík, vyššie negatívne hodnoty im zabezpečujú ideálnu priľnavosť a potrebnú stabilitu v zákrutách. Technológia 3D CTDM navrhuje profily pneumatík, ktoré ponúkajú maximálnu efektívnosť a väčšiu ľahkosť v ostrých zákrutách. Aby sa zachovala plynulá jazda bez ohľadu na úhly nájazdu, hľadá sa rovnomerný tlak na kontaktnú plochu, zatiaľ čo maximálna priľnavosť je zaručená optimálnou bočnou tuhosťou.
Technológia RC Polymer umožňuje zmesi gumeného zloženia využiť rovnomerné rozloženie kremičitanu. Vďaka tomu je behúň pneumatiky flexibilnejší, čo vedie k väčšej kontaktní ploche s povrchom, bez ohľadu na teploty. RC Polymer znižuje trenie medzi molekulami zloženia, čo má za následok zníženie odporu pri valení a tým pádom aj spotrebu.