
Prejdite si našou širokou ponukou modelov Bridgestone a nájdite ten, ktorý dokonale vyhovuje vašim potrebám. Využite najlepšie ceny na celý náš sortiment!
Exkluzívna technológia Bridgestone pre vývoj pneumatík, ktorá umožňuje meranie a vizualizáciu správania sa kontaktného povrchu pneumatík v reálnych podmienkach jazdy. Predtým spočíval vývoj pneumatík v simuláciách, výrobe prototypov a použití laboratórnych meraní, ako aj skutočných vozidlových testov na overenie výkonu. ULTIMAT EYE™ v laboratóriu reprodukuje podmienky jazdy pri vysokých rýchlostiach ekvivalentné skutočnému vozidlu, čo umožňuje vizualizovať správanie sa kontaktného povrchu pneumatík. Okrem predchádzajúcich skutočných vozidlových testov to umožňuje vysoko presnú analýzu a overenie výkonu na pevnom vedeckom základe. Využívajúc technológiu navrhnutú pre vývoj pneumatík pre najnáročnejšie automobilové a motocyklové preteky na svete, meracie a analytické zariadenie môže zvládnuť rýchlosti až do 400 km/h a sklon až do 60 stupňov.
Všetky zadné pneumatiky Battlax využívajú konštrukciu s jednoduchým pásom. Ide o jediný pás z aramidu, ktorý je neustále navíjaný po obvode pneumatiky. Jedinečnosť pásu vylučuje prekrývanie vrstiev, zváranie alebo spoje a prináša neznámu ľahkosť v štandardnom dizajne s krížovým pásom. Jednoduchý pás výrazne znižuje akékoľvek prehrievanie, ktoré sa vyskytuje počas otáčania pneumatiky. Výsledkom je zvýšená stabilita a zlepšená účinnosť tlmenia nárazov.
Zadné pneumatiky Battlax BT-012SS nasledujú revolučný dizajn s dvojitým pásom. Jednovrstvový pás je doplnený pásom na každom ramene. Tento dizajn je zárukou skvelej priľnavosti v zákrutách, spojenej s ovládateľnosťou a tlmením nárazov bez konkurencie. Navyše, stredová časť behúňa je ponechaná voľná, čo robí jazdu v priamom smere stabilnejšou.
Výsledkom plodnej práce inžinierov MotoGP spoločnosti Bridgestone je technológia 5LC pre zadné pneumatiky, ktorá sa vyznačuje kombináciou 5 vrstiev z 3 rôznych zložiek gumených zmesí. : Stred behúňa uprednostňuje stabilitu a životnosť vďaka tvrdej zmesi, ramená poskytujú neuveriteľnú trakciu vďaka stredne tvrdej gume a nakoniec vonkajšia časť umožňuje extrémnu priľnavosť v zákrutách vďaka zmesi s vysokou priľnavosťou. V konečnom dôsledku je to inovatívna technológia v službách ohromujúceho zážitku!
Aby ste mohli hodnotiť tento produkt, musíte najprv uskutočniť objednávku. Informujeme vás, že názory zanechané na stránke podliehajú kontrolnému postupu. Názory sú zoradené iba chronologicky.
Bandenleader posiela staré pneumatiky, podľa nich je kód DOT do 3 rokov dobrý....
Veľmi spoľahlivé pneumatiky. Teraz som zákazníkom Bridgestone
Výborné pneumatiky, pevné s veľmi dobrým gripom a tichým zvukom, určite odporúčané.
Bezproblémové doručenie priamo k montérovi. Dobrý produkt.
Tento produkt dobre poznám a rozhodol som sa ho znovu kúpiť pre svoje auto. Nákup na tejto stránke bol skutočne perfektný: 4 pneumatiky s veľmi čerstvým DOT, smiešna cena v porovnaní s miestnymi predajcami. Pneumatiky aj predajca sú veľmi odporúčaní!
NIČ POVEDAŤ O PNEUMATIKE, ALE KÚPIŤ JU V MÁJI 2025 A POTOM ZISTIŤ, ŽE DOT PNEUMATÍK JE AUGUST 2023... NIE JE DOBRÉ. URČITÉ DÔLEŽITÉ ÚDAJE TÝKAJÚCE SA MLADOSTI PNEUMATIKY (STARÝ ŽIVOT) MUSIA BYŤ UVEDENÉ NA LISTE. NEMÔŽU BYŤ OBJAVENÉ AŽ POTOM. KEĎŽE UPLATŇUJETE POKUTY 30 EUR ZA ZÁSIELKU, AK SA VRÁTI, STÁVA SA PRE NIEKOHO, KTO MÁ DVA BALÍKY, NEMOŽNÉ VYKONAŤ TÚTO OPERÁCIU, MUSÍ SA TO PRIJAT A TO JE VŠETKO. NIE JE DOBRÉ
Pneumatiky zakúpené ako prvá náhrada za pôvodné Bridgestone Dueler H/T 684 II, ktoré sú viac cestné. Tieto Bridgestone Dueler All Terrain A/T002 sú viac drážkované a majú trochu viac 4x4 vzhľad, ktorý lepšie zodpovedá duchu auta. Sú to "Letné" pneumatiky, ale homologované ako 3PMSF! Takže skôr na kategorizáciu ako "Celoročné". Za mesiac som nemohol prejsť veľa kilometrov, ale môj prvý dojem na ceste je vynikajúci. A predpokladám, že na všetkých cestách budú lepšie ako pôvodné.
Vynikajúci výkon a priľnavosť
Dobré pneumatiky
Veľmi dobré pneumatiky