Prejdite si našou širokou ponukou modelov Bridgestone a nájdite ten, ktorý dokonale vyhovuje vašim potrebám. Využite najlepšie ceny na celý náš sortiment!
Exkluzívna technológia Bridgestone pre vývoj pneumatík, ktorá umožňuje meranie a vizualizáciu správania sa kontaktného povrchu pneumatík v reálnych podmienkach jazdy. Predtým spočíval vývoj pneumatík v simuláciách, výrobe prototypov a použití laboratórnych meraní, ako aj skutočných vozidlových testov na overenie výkonu. ULTIMAT EYE™ v laboratóriu reprodukuje podmienky jazdy pri vysokých rýchlostiach ekvivalentné skutočnému vozidlu, čo umožňuje vizualizovať správanie sa kontaktného povrchu pneumatík. Okrem predchádzajúcich skutočných vozidlových testov to umožňuje vysoko presnú analýzu a overenie výkonu na pevnom vedeckom základe. Využívajúc technológiu navrhnutú pre vývoj pneumatík pre najnáročnejšie automobilové a motocyklové preteky na svete, meracie a analytické zariadenie môže zvládnuť rýchlosti až do 400 km/h a sklon až do 60 stupňov.
Všetky zadné pneumatiky Battlax využívajú konštrukciu s jednoduchým pásom. Ide o jediný pás z aramidu, ktorý je neustále navíjaný po obvode pneumatiky. Jedinečnosť pásu vylučuje prekrývanie vrstiev, zváranie alebo spoje a prináša neznámu ľahkosť v štandardnom dizajne s krížovým pásom. Jednoduchý pás výrazne znižuje akékoľvek prehrievanie, ktoré sa vyskytuje počas otáčania pneumatiky. Výsledkom je zvýšená stabilita a zlepšená účinnosť tlmenia nárazov.
Zadné pneumatiky Battlax BT-012SS nasledujú revolučný dizajn s dvojitým pásom. Jednovrstvový pás je doplnený pásom na každom ramene. Tento dizajn je zárukou skvelej priľnavosti v zákrutách, spojenej s ovládateľnosťou a tlmením nárazov bez konkurencie. Navyše, stredová časť behúňa je ponechaná voľná, čo robí jazdu v priamom smere stabilnejšou.
Výsledkom plodnej práce inžinierov MotoGP spoločnosti Bridgestone je technológia 5LC pre zadné pneumatiky, ktorá sa vyznačuje kombináciou 5 vrstiev z 3 rôznych zložiek gumených zmesí. : Stred behúňa uprednostňuje stabilitu a životnosť vďaka tvrdej zmesi, ramená poskytujú neuveriteľnú trakciu vďaka stredne tvrdej gume a nakoniec vonkajšia časť umožňuje extrémnu priľnavosť v zákrutách vďaka zmesi s vysokou priľnavosťou. V konečnom dôsledku je to inovatívna technológia v službách ohromujúceho zážitku!
Aby ste mohli hodnotiť tento produkt, musíte najprv uskutočniť objednávku. Informujeme vás, že názory zanechané na stránke podliehajú kontrolnému postupu. Názory sú zoradené iba chronologicky.
Jazdím po okreskách, diaľnici a dvakrát do roka na okruhu. Pneumatika zvládne všetko a má neuveriteľnú životnosť. Len skrutky a klince mi bránia dojazdiť pneumatiky úplne.
Špičkové, no aj tak sa rýchlo opotrebúva v strede.
Skvelé, plnia svoju funkciu; nešmýkajú sa ani na mokrom, ani na suchom – neuveriteľné. Veľmi sa mi páčia; idem hľadať prednú pneumatiku, aby ladila.
Ako turistickú pneumatiku môžem odporučiť túto pneumatiku. Po 6 000 km športovej jazdy som viac než spokojný.
Veľmi dobrá pneumatika, už som ju poznal
Doručené včas a kvalita pneumatiky je perfektná.
Po T30 som teraz vpredu aj vzadu namontoval T33. Pneumatiky boli doručené do týždňa, super. Zatiaľ som najazdil príliš málo na seriózne hodnotenie, pôsobia dôveryhodne.
Veľmi dobrá pneumatika, výrazne lepšia než originálna. Odporúčam.
Ahoj.. Po dvoch sériových zadných pneumatikách BT 16 prišiel rad aj na prednú. Hneď som prešiel na nové BT-023 – najlepšie rozhodnutie vôbec. :D
Vynikajúca pneumatika na športovú aj turistickú jazdu.