
Klasifikovaný ako 70 % mimo cesty a 30 % na ceste, pneumatika Mitas E-10 Dakar má hlboké bloky, ktoré umožňujú dobrú trakciu. Označený symbolmi M+S a Yellow, je určený pre Enduro. Jeho vlastnosti umožňujú optimálne odstránenie blata, vody a piesku, čo zabezpečuje ovládateľnosť a stabilitu na chodníkoch.
Aby ste mohli hodnotiť tento produkt, musíte najprv uskutočniť objednávku. Informujeme vás, že názory zanechané na stránke podliehajú kontrolnému postupu. Názory sú zoradené iba chronologicky.
Na 790er Adv R, dobrý na suchej ceste, prirodzene trochu opatrnejší v mokrých podmienkach. Veľmi dobrý mimo cesty, trochu slabší na mokrom kameni kvôli tvrdej gumovej zmesi. Verzia Dakar sa cíti trochu "drevená" napriek 1,5 bar, ale s veľmi dobrým ochraným proti prebíjaniu, bežná životnosť - približne 2500 km s mojím štýlom jazdy. Hlučnosť pneumatík nie je pre mňa dôležitá. Zatiaľ som nenašiel bezdušovú alternatívu, takže zostanem u toho.
Na 790er Adv R, dobré na suchom cestnom povrchu, prirodzene je potrebné byť opatrnejší v mokrých podmienkach. Veľmi dobré v teréne na skalnatom podloží, lesová pôda. Chýba trochu stability na veľmi hlbokom štrku a piesku. Verzia Dakar sa cíti trochu tvrdo napriek 1,5 barom, ale s veľmi dobrým chránením proti defektu, normálnou životnosťou - približne 4000 km s mojím štýlom jazdy. Hluk z cesty nie je pre mňa dôležitý. Ešte som nenašiel bezdušovú alternatívu pre seba.
Predná pneumatika má dobrú adhéziu a spoľahlivosť s veľmi prijateľnou trvanlivosťou.
Fixný
Veľmi dobrý pomer kvality a ceny
Veľmi dobrý pneumatika, odporúčam ju pre tých, ktorí chcú jazdiť mimo ciest a na cestách bez obáv! Opotrebováva sa rýchlejšie ako pneumatika 50/50, ale stojí tiež menej, takže si myslím, že to dopadne rovnako... ale každý robí, čo chce, to je len moj názor!
Tieto pneumatiky sú pre mňa v poriadku. Nechodím do ťažkého bahna, ale všetky ostatné terény sú v poriadku.
Pneumatiky používané mimo cestu a na ceste (nie na diaľnici). Žiadne ťažkosti na mokrej ceste (prispôsobené riadenie) Dobrá cena voči kvalite / dobrá trakcia mimo cesty