BluEarth-GT AE51 integruje základný dizajn a technológiu materiálov použitých v globálnej značke pneumatík BluEarth od spoločnosti Yokohama, ktorá je "ohľaduplná k životnému prostrediu, človeku a spoločnosti". Vynikajúca jazdná dynamika, pohodlie a environmentálne vlastnosti týchto pneumatík ich robia výnimočnými pneumatikami pre veľké cestovanie. Yokohama Rubber aktívne vyvíja pneumatiky využívajúce svoju špičkovú technológiu "BluEarth", a mnoho z týchto pneumatík je teraz montovaných v továrni na širokú škálu nových modelov áut, vrátane najnovších modelov sedanov, SUV, športových áut a kompaktných áut.
Spoločnosť Yokohama Rubber Company dodá svoje pneumatiky BluEarth-GT AE51 ako originálnu výbavu (OE) pre novú Mazda 3 od spoločnosti Mazda Motor Corporation. Nová Mazda 3 je vybavená továrensky namontovanými pneumatikami o veľkosti 205/60R16 92V. Pneumatiky BluEarth-GT AE51 sú montované na vozidlách Mazda 3 predávaných na všetkých trhoch okrem Severnej Ameriky.
Motív "skrutkovania", ktorý pripomína čepele slávnych japonských mečov, bol odlievaný na zabezpečenie väčšej tuhosti rebier.
Šikmo umiestnené lamely zvyšujú rovnomernosť tlaku na povrchu s kontaktnou plochou behúňa a prispievajú k zvýšeniu celkového objemu hrán.
Unikátna technológia navrhovania vzoru, ktorá prispieva k zníženiu hluku.
Päť typov blokových umiestnení s rôznymi dĺžkami je zarovnaných tak, aby sa znížil hluk.
BluEarth-GT AE51 poskytuje rovnakú úroveň ticha ako tradičná pneumatika BluEarth-A od Yokohama, zatiaľ čo zvyšuje celkovú tuhosť.
Tuhost vnútorného ramena bola kalibrovaná s jemnými drážkami v obvodovom smere, pre jemnejšiu jazdu a väčší komfort.
Pre rebro vonkajšieho ramena bola prijatá slepá drážka, čo zvyšuje tuhosť.
Vzor má tri široké rebra umiestnené v strede.
Nepretržité rebra okolo pneumatiky zvyšujú periférnu stabilitu, čo znamená lepšiu stabilitu pri rovnej jazde pri vysokých rýchlostiach.
Elektrického typu drážky zvyšujú celkový objem hrán, zatiaľ čo udržiavajú tuhosť bloku behúňa.
To ďalej zlepšuje výkon priľnavosti rozšírením časti hrany, ktorá presúva vodu nachádzajúcu sa pod blokom behúňa.
Unikátny dizajn "Dimple Shoulder" na bočnej strane a ramene prispieva k odvádzaniu prebytočného tepla, čo zase zlepšuje úsporu paliva.