Vyhľadávať podľa rozmeru
Motocyklové pneumatiky Bridgestone

Motocyklová pneumatika Bridgestone

Výrobca pneumatík Bridgestone venuje osobitnú pozornosť svojej produkcii motocyklových pneumatík. Bridgestone vyrába motocyklové pneumatiky od šesťdesiatych rokov. Dnes, 30% nových motocyklov, ktoré prichádzajú na francúzsky trh sú vybavené pneumatikami Bridgestone.

Japonský výrobca teraz sústreďuje všetko svoje úsilie na zlepšenie kvality a výkonnosti svojich pneumatík, aby poskytol plnú spokojnosť motocyklistom. Jeho najnovšia iniciatíva je pneumatika Battlax T30.

Na jej testovanie najal japonský výrobca 100 motorkárov. Jeho cieľ: otestovať svoju novú pneumatiku reálnym podmienkam, aby mohol ponúknuť motocyklistom optimálnu kvalitu každý deň.

Najpredávanejšie profily

Cestné / Športové

Skúter

Enduro

Trail

Športové / Pretekárske

Cross / Trial

Custom

Technológie značky Bridgestone

5LC (Maximálna trakcia v zákrutách)

5LC (Maximálna trakcia v zákrutách)
Výsledkom plodnej práce inžinierov MotoGP spoločnosti Bridgestone je technológia 5LC pre zadné pneumatiky, ktorá sa vyznačuje kombináciou 5 vrstiev z 3 rôznych zložiek gumených zmesí. : Stred behúňa uprednostňuje stabilitu a životnosť vďaka tvrdej zmesi, ramená poskytujú neuveriteľnú trakciu vďaka stredne tvrdej gume a nakoniec vonkajšia časť umožňuje extrémnu priľnavosť v zákrutách vďaka zmesi s vysokou priľnavosťou. V konečnom dôsledku je to inovatívna technológia v službách ohromujúceho zážitku!

DBC (Zlepšená ovládateľnosť)

DBC (Zlepšená ovládateľnosť)
Zadné pneumatiky Battlax BT-012SS nasledujú revolučný dizajn s dvojitým pásom. Jednovrstvový pás je doplnený pásom na každom ramene. Tento dizajn je zárukou skvelej priľnavosti v zákrutách, spojenej s ovládateľnosťou a tlmením nárazov bez konkurencie. Navyše, stredová časť behúňa je ponechaná voľná, čo robí jazdu v priamom smere stabilnejšou.

MS-BELT (Menej nahromadeného tepla a väčšia stabilita)

MS-BELT (Menej nahromadeného tepla a väčšia stabilita)
Všetky zadné pneumatiky Battlax využívajú konštrukciu s jednoduchým pásom. Ide o jediný pás z aramidu, ktorý je neustále navíjaný po obvode pneumatiky. Jedinečnosť pásu vylučuje prekrývanie vrstiev, zváranie alebo spoje a prináša neznámu ľahkosť v štandardnom dizajne s krížovým pásom. Jednoduchý pás výrazne znižuje akékoľvek prehrievanie, ktoré sa vyskytuje počas otáčania pneumatiky. Výsledkom je zvýšená stabilita a zlepšená účinnosť tlmenia nárazov.

ULTIMAT EYE™

ULTIMAT EYE™
Exkluzívna technológia Bridgestone pre vývoj pneumatík, ktorá umožňuje meranie a vizualizáciu správania sa kontaktného povrchu pneumatík v reálnych podmienkach jazdy. Predtým spočíval vývoj pneumatík v simuláciách, výrobe prototypov a použití laboratórnych meraní, ako aj skutočných vozidlových testov na overenie výkonu. ULTIMAT EYE™ v laboratóriu reprodukuje podmienky jazdy pri vysokých rýchlostiach ekvivalentné skutočnému vozidlu, čo umožňuje vizualizovať správanie sa kontaktného povrchu pneumatík. Okrem predchádzajúcich skutočných vozidlových testov to umožňuje vysoko presnú analýzu a overenie výkonu na pevnom vedeckom základe. Využívajúc technológiu navrhnutú pre vývoj pneumatík pre najnáročnejšie automobilové a motocyklové preteky na svete, meracie a analytické zariadenie môže zvládnuť rýchlosti až do 400 km/h a sklon až do 60 stupňov.
LiveChat
Whatsapp Messenger