Často kladené otázky : Všetko o mojej objednávke

Ako zistím, či bola moja objednávka prijatá?

Hneď po vystavení vašej objednávky a jej zaregistrovaní na našich stránkach vám doručíme e-mail s potvrdením a rekapituláciou:

  • Priezvisko a meno.
  • Kompletná fakturačná adresa.
  • Kompletná dodacia adresa.
  • Detail nákupného košíka.
  • Podrobnosti o cene.
  • Spôsob platby.

Môžete sa tak ubezpečiť, či bola každá položka zadaná správne a kontaktovať nás v prípade chyby v objednávke a dodávke.

V takomto prípade musíte prejsť na môj účet", "Kontaktujte nás

Poradca PneuLeader vám e-mailom veľmi rýchlo odpovie.

Kedy mi odošlete moje pneumatiky?

Hneď po prijatí platby:

  • Pristúpime k príprave pneumatík v sklade.
  • Zabezpečíme obal a štítkovanie pneumatík na ich prepravu.
  • Okamžite vám odosielame balík.

Aby sme vám penumatiky mohli doručiť čo najrýchlejšie.

Ako si upravím objednávku?

Ak pri prijatí potvrdenia objednávky e-mailom zistíte chybu, odporúčame vám, aby ste nás kontaktovali prostredníctvom záložky "kontaktujte nás" vo svojom zákazníckom konte.

Naše zákaznícke oddelenie sa budem môcť veľmi rýchlo dozvedieť o zmenách, ktoré je potrebné vykonať.

Takto sa vyhneme odoslaniu pneumatík, ktoré:

  • Musia byť zrušené.
  • Nezodpovedajú vašim potrebám.

A následne budeme môcť:

  • Upraviť dodaciu adresu.
  • Upraviť rozmer, model alebo obdobie.

Po odoslaní pneumatík už, žiaľ, nebudeme vedieť spraviť žiadne ďalšie zmeny.

Ako zruším objednávku?

Ak si budete želať z nejakého dôvodu svoju objednávku zrušiť, kontaktujte nás, prosím, cez naše internetové stránky, vo svojom konte "kontaktujte nás".

Dozvieme sa tak o vašej požiadavke a budeme vám vedieť odpovedať ešte predtým, než vám pmeumatiky odošleme.

Môžem sa vrátiť (preposlať objednávku znovu)?

V prípade, že vám už pneumatiky boli doručené a v dôsledku chybného rozmeru, alebo chybnej voľby a chcete nám ich vrátiť, žiadosť vystavte, prosím, cez naše internetové stránky v záložke "môj účet".

Vašu objednávku si tak preštudujeme a spravíme, čo bude potrebné.

Čo je to číslo objednávky?

Hneď po vystavení objednávky vám doručíme číslo objednávky, ktoré nám umožní vystopovať celú jej históriu a identitu.

Toto číslo je teda veľmi dôležité a bude od vás požadované pri každom kontakte s nami.

LiveChat
Whatsapp Messenger